-->

2017. augusztus 8., kedd

A szerelem és a mese, ami több, mint 11 éve kezdődött...

Hogy te is átérezhesd kicsit azt, amiről a bejegyzésem fog szólni ajánlom a következő zenét meghallgatásra: Vangelis - Missing
Éreztél már teljes lelki békét? Csendet és nyugalmat? Tizenvalahány évvel ezelőtt megleltem azt a helyet, mely teljesen rabjává tett. Szerelembe estem. Magyarország legészakibb részében van egy hely, ahol a vidék csöndes, az élet nyugodt és barátságos. Lent, mélyen a föld alatt pedig talán a világ legszebb és legcsodálatosabb természeti kincse rejtőzik. Ez a vidék az én menedékem, családi kirándulásaink fő helyszíne. Először talán 6-7 éves lehettem, amikor oda kirándultunk. Most, 11 évvel később a legutóbbi ott tartózkodásunk után ismét meglátogattuk ezt a paradicsomot. 
Most újra felteszem a kérdést, amit leírtam a bejegyzés elején: Éreztél már teljes lelki békét? Csendet és nyugalmat?
Itt garantáltan megtalálod azt a helyet, amely magával ránt és nem enged el soha. Mélyen a föld alatt állva, a csodálatos természeti képződményeket nézve döbbentem csak rá, hogy mit érzek. Olyat, amit régen azelőtt nem éreztem. Nyugalmat. Nem idegeskedtem a holnap miatt, nem éreztem a sürgetést, csak azt a megnyugtató hűs csöndet, mely körbeburkolt. A hideg fém korlátot megragadva, a csodás cseppköveket bámulva igazán otthon éreztem magam. 
2300 méter, közel 100 perc a föld alatt elég volt, hogy megtaláljam a helyem a világban. Hogy végre újra gyereknek érezzem magam. Annak  a kislánynak, aki annyiszor járta végig ezeket a túrákat, hogy a túravezetővel fújta minden cseppkő nevét, minden elágazás helyét és minden egyéb adatot. Végre ismét gondtalan és kiegyensúlyozott lehettem.
Békét kerestem és megleltem Aggtelek és Jósvafő között félúton. Köszönöm, hogy ismét részem lehetett ebben a csodában, hogy végre ismét (legalább egy kis ideig) kiegyensúlyozottan élhetem az életemet.
Köszönöm, hogy újra gyerek lehettem!

Nektek pedig köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, remélem át tudtam adni egy kis részét legalább annak, hogyan éreztem magam ezalatt a néhány nap alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése